توسعه نرم افزار

تاریخ انتشار: فروردین ۳, ۱۳۹۵

دلیلی برای توجه بیشتر به توسعه نرم افزار !!

همیشه برای من آرزو بوده که با موضوعات مورد علاقه خودم دست و پنجه نرم کنم من اولین تجربه کاری خودم را در طراحی 2 بعدی با فتوشاپ شروع کردم و بعد از 2 سال وارد طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی شدم ، متاسفانه به دلیل وجود مشکلاتی که طی سالهای 86 وجود داشت ، این علاقه به تدریج تبدیل به یک تجربه شد.

کم کم تصمیم گرفتم که وارد یک بازار جدید شوم و ابتدا با نرم افزار نویسی آغاز کردم ، VB 6 یادش بخیر پروژه های کوچیکی را مینوشتم بدون کسب هیچ درآمدی.

تااینکه تصمیم گرفتم به دنیای برنامه نویسی تحت وب وارد بشم و زبان های مختلفی را تجربه کردم ، اولا دوست داشتم که بهترین زبان برنامه نویسی را انتخاب کنم که هیچ وقت به بن بست نخورم !!! با کمی تحقیق شروع کردم به دانلود JAVA و IDE های مرتبط اما دیری نکشید که به سمت ASP هم کشیده شدم و با MVC 4 شروع به کار کردم ، طی یادگیری این فریم ورک احساس کردم که خیلی برنامه نویس حسابی ازش بیرون در نمیاد …. تصمیم گرفتم که PHP کار کنم همچنین در کنار کارم HTML,CSS هم کار میکردم.

وردپرس یکی از گزینه هایی بود که من روش واقعا تعصب داشتم و شرکت هایی که با نوشتن CMS اختصاصی کاسبی می کردند به نظر کار لغو و بیهوده ای انجام میدادند و به قول معرف چرخ را از اول اختراع میکردند.

حالا من کاملا وردپرس را میشناسم  همچنین تجربه کار روی فریم ورک های مختلف PHP هم به دست آوردم این تجربه ما را به سمت برنامه نویسی اختصاصی تحت وب با PHP کشوند و تا الان نرم افزار های مختلفی با این تکنولوژی به صورت 100 درصد تحت وب توسعه دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *