دانلود رایگان فارسی ساز CRM Vtiger 7.4

تاریخ انتشار: بهمن ۲۵, ۱۴۰۰

فایل های مرتبط این نوشته به منظور تولید نسخه با کیفیت و کامل تر حذف شده اند

با عرض سلام من طی یکی از تجربیاتی که داشتم تصمیم گرفتم کل تجرمه های انگلیسی CRM ویتایگر را به فارسی تبدیل کنم و آن را به رایگان قرار دهم .

ابتدا باید عرض کنم که فارسی به طور پیش فرض در vtiger نیست و برای اینکه بتوانید به درستی Vtiger را فارسی کنید باید از همان ابتدای نصب زبان فارسی را انتخاب کنید

قبل از نصب نسه 7.4 باید به اینکه از نسخه php 7.0 و mysql 5.7 استفاده کنید و به خوبی نسخه مورد نظر اگر تصمیم به استفاده محلی دارید در این لینک موجود است

سپس با آپلود و خارج کردن از Zip در مسیر languages میتوانید مطابق تصویر زیر مورد فارسی را انتخب کنید

بعد از از اینکه نصب انجام شد وارد دیتابیس شوید و جدول vtiger_language را انتخاب کنید و یک رکورد به شرح زیر ایجاد کنید

name : farsi

prefix : fa_ira

label : farsi

بعد از اینکه نصب به طور کامل انجام شد وارد بخش تنظیمات CRM شوید

و سپس گزینه CRM Settings را نتخاب کنید و بعد وارد بخش My Preferences شوید و edit را انتخاب کنید بعد از بخش Language مقدار farsi را انتخاب کنید.

در نسخه فارسی شده هم میتوان به استراتژی ها بازاریابی بهتر توجه کرد مثلا بعد از اینکه سرنخ ساخته شد باید دو تا وظیفه به صورت خودکار ایجاد شود (ابتدا ایجاد اولین پیگیری بعد از 2 از ثبت سرنخ و دیگری پیگیری بعدی بعد از 7 روز ) ضمنا در هر مرحله لازم است که وضعیت سرنخ هم تغییر کند . و بعد از اینکه سرنخ در حال تبدیل شدن است آن را به فرصت تبدیل کرد و بتوان فرصت ها را در وضعیت های مختلف مثل برنده یا در حال بررسی قرار داد و در گزارشات به خوبی میتوان تشخیص داد چه مقدار فرصت با چه ارزش ریالی وجود دارد .

در CRM Vtiger جدا از امکانات فارسی که دارد واحد پولی ریالی هم پشتیبانی میشود . که این موضوع در کنار کشور ایران بسیار کاربردی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *