مدیریت همزمان چندین ایمیل توسط GMAIL

تاریخ انتشار: فروردین ۴, ۱۳۹۵

مسلما مدیریت چندین اکانت ایمیل برای همه ما کاری سخت است ، لذا اگر یک سیستم مدیریت همزمان چند ایمیل وجود داشته باشد کار ارسال ، دریافت و آرشیو را با یک حساب Gmail می توانید به خوبی مدیریت کنید.

برای اجرای این آموزش مرحل زیر را دنبال کنید

من میخوام در این آموزش مدیریت ایمیل های POP3 را توسط SMTP آموزش بدهم ، فرض کنید یک سایت دارید با نام webineh.net حالا این سایت ایمیل info@webineh.net را دارد شما برای مدیریت ایمیل ایمیل باید وارد پنل webmail شوید یا از طریق smtp توسط نرم افزار outlook اقدام به ارسال و دریافت کنید.

اما گوگل برای شما یک راه حل خوب درست کرده که نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی روی کامپیوتر خود ندارید و با یک حساب کاربری در گوگل همرمان همه را مدیریت کنید.

1-در gmail خود وارد شوید

2- در منو گوشته سمت راست بالا مانند تصویر زیر روی گزینه setting کلیک کنید.

1

3- بعد از باز شدن وارد تب account and import شوید و در قسمت Check mail from other accounts (using POP3) گزینه Add a POP3 mail account you own را انتخاب کنید

2

در این قسمت کافی است که اطلاعات مورد نظر از قبیل نام کاربری ایمیل مانند info@webineh.net و رمز ورود به آن را وارد کنید و در صورت ارتباط برقرار شدن مراحل wizard را تا آخر ادامه دهید.

در پایان از شما سوال میپرسد که قصد ارسال از این ایمیل را نیز دارید اگر تمایل به انجام این کار دارید مجدد نام کاربری و رمز عبور را وارد میکنید توجه بفرمایید که در این قسمت باید آدرس smpt سرور را وارد کنید در برخی از سرور ها smtp.webineh.net است و در برخی دیگر mail.webineh.net صحیح بودن گزینه مورد نظر را بعد از تلاش از مدیر هاستینگ بپرسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *